Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek)

Általános Szerződési Feltételek és Vásárlási Feltételek

www.greenstepbarefoot.hu

Hatálybalépés időpontja: 2025.03.29.

 

 

1.     Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

2.     Rendelkezésre állás:

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Weboldalon bármikor elérhetőek és letölthetőek. Az ÁSZF aktuális verziója folyamatosan frissítve kerül közzétételre, és az Ügyfelek számára a megrendelés leadásakor elérhető és megtekinthető. Az Ügyfelek a megrendelésük elküldése előtt kötelesek megismerni és elfogadni az ÁSZF-et. A szerződéses jogviszony az Ügyfél és a Szolgáltató között az ÁSZF rendelkezéseinek elfogadásával jön létre.

3.     Üzemeltető adatai

A szolgáltató neve: Bagi Bernadett e.v.

A szolgáltató székhelye: 2040 Budaörs, Szabadság út 154.

Okmányirodai nyilvántartási szám: 59375623

Adószáma: 90221844-1-33

Közösségi adószáma: HU90221844

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Nemzeti Adó- és Vámhivatal Pest Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága

Telefonos elérhetősége: +36305410930

Email címe: greenstepbarefoot@gmail.com

Honlapja: www.greenstepbarefoot.hu

Bankszámlaszám: 10702332-72401198-51100005

A szerződés nyelve: magyar

A tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Shoprenter Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

Honlap: shoprenter.hu

Email cím: info@shoprenter.hu

Telefonszám: +36-1/234-5012

4.     Fogalmak:

Áru: a Honlap kínálatában szereplő, a Honlapon értékesítésre szánt ingó dolog, ideértve a tartályban, palackban vagy egyéb módon korlátozott mennyiségben vagy meghatározott űrtartalommal kiszerelt víz, gáz és villamos energia.

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában – a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével – fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2018. február 28-i (EU) 2018/302 európai parlamenti és tanácsi rendelet [a továbbiakban: (EU) 2018/302 rendelet] alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az (EU) 2018/302 rendelet szerint vevőnek minősülő vállalkozás is

Gyártó: az Áru előállítója, importált Áru esetén az Árut az Európai Unió területére behozó importőr, valamint bármely olyan személy, aki vagy amely az Árun nevének, védjegyének vagy egyéb megkülönböztető jelzésének feltüntetésével önmagát gyártóként tünteti fel

Honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál

Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz

Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti Áru vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak

Vállalkozás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy

Vásárló/Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő szerződést kötő személy

Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti, a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.

Vételár: az Áruért, valamint a digitális tartalom szolgáltatásáért fizetendő ellenszolgáltatás.

5.     Adatkezelési szabályok

5.1. A greenstepbarefoot.hu honlap a Vásárló adatait a hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli.

5.2. Az adatkezelés részletes szabályait a greenstepbarefoot.hu weboldal Adatvédelmi Szabályzata tartalmazza, amely elérhető a honlapon.

6.     Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A Honlapon barefoot (mezítlábas) cipőket és kiegészítőket lehet megvásárolni.

A Honlapon a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. 

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljeskörűen tájékoztatja a Felhasználókat az akció időtartamáról.

7.     Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, a felsorolt szállítási módok valamelyikével, futár által történő házhoz vagy csomagpontra szállítással.

A Honlapon feltüntetett árak forintban értendők, és tartalmazzák az áfát. Az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák. A szállítási mód kiválasztásakor jelenik meg a szállítási díjat magában foglaló végösszeg.

Amennyiben az Üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra, ezt a szállítás költsége magában foglalja. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási módok és díjszabásuk menüpont alatt. 

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az Üzemeltetői adatai pontban rögzített elérhetőségek valamelyikén szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az Üzemeltetővel.

8.     A rendelés menete:

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A kosár ikonra kattintva először ellenőrizze a kosárban lévő termékek listáját. Itt tudja szerkeszteni, vagy törölni a kosárba tett termékeket. Ha további termékeket szeretne a kosárba tenni, kattintson a VÁSÁRLÁS FOLYTATÁSA gombra. Amennyiben szeretné megvásárolni a kosárba tett termékeket, a TOVÁBB A PÉNZTÁRBA gomb megnyomásával tud továbblépni.

Rendelése leadásához elérhetőségeinek megadását kéri a rendszer. Bejelentkezett felhasználó esetén ezek az adatok automatikusan kitöltésre kerülnek.

Tovább lépve tud a szállítási módok közül választani. A szállítási díjak a különböző opciók esetében eltérőek. Ha kiválasztja a szállítási módot, a képernyő jobb oldalán találja a szállítási költséget is tartalmazó bruttó végösszeget.

A rendelés végösszegét a fizetési mód kiválasztásával, majd a számlázási adatok kitöltésével tudja kiegyenlíteni.

Végül a rendelés adatainak összegzését láthatja.

Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet, a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az üzemeltetői kapcsolattartási módok egyikén.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A Szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 2 munkanapon belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

9.     Regisztráció

Felhasználói fiók regisztrálásához meg kell adnia e-mail címét, teljes nevét, telefonszámát, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A hírlevélre való feliratkozás nem feltétele a regisztrációnak. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer.

A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal.

A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra.

A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. 

Vásárláshoz nem kötelező felhasználói fiókot regisztrálnia.

10.  A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben, munkanapokon történik 9-től 17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. 

Az Üzemeltető nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

11.  Teljesítési határidő

A Szolgáltató a Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről a Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

12.  Fizetési módok

  • Banki előre utalással történő teljesítés:

ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

A banki átutaláshoz szükséges adatok a következők:

Számlatulajdonos: Bagi Bernadett

Bankszámlaszám: 10702332-72401198-51100005

Kérjük, a közlemény rovatban tüntesse fel megrendelésének sorszámát és e-mail címét!

  • Barion bankkártyás fizetés:

Az online bankkártyás és egyéb fizetési módok a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb fizetéssel kapcsolatos adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük házhozszállítás esetén a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

13.  Szállítási módok és díjszabásuk

Amennyiben a vásárlása összértéke meghaladja a 40000 Ft-ot, a csomagautomatába (MPL, FOXPOST – Packeta Group, Packeta), vagy csomagpontra (Packeta) történő szállítást díjmentesen biztosítjuk.

Webshopunk jelenleg az alábbi szállítási módokat kínálja:

FOXPOST – Packeta Group:

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód.

-        FoxPost csomagautomata:

o   Amint a csomag megérkezik az automatába, e-mailben és elsődlegesen Viberen vagy SMS-ben értesítik Önt, valamint megküldik az egyedi kódot, mellyel 5 napig átveheti a csomagját.

o   Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni vagy FOXPOST applikációs átvétel esetén SimplePay-en keresztül!

o   A FoxPost csomagátvételről bővebben >> itt olvashat << 

o   A FoxPost Csomagautomata keresőt >> itt találja <<

o   A FoxPost - Packeta Group szállítási mód díja:

rendelés összértéke (Ft)

szállítási díj (Ft)

0-40000

1190

40000 felett

ingyenes

 

-        FoxPost házhozszállítás:

o   FoxPost házhozszállítás díja (bármely rendelési érték esetén): 3290 Ft

Webáruházunkban FOXPOST szállítási módszer választásánál 2025. 03. 05-től a FOXPOST csomagautomaták mellett a Packeta magyarországi hálózata is megjelenik Z-BOX csomagautomaták és Z-Pont átvevőhelyek formájában, csomagját ezekbe az átvételi pontokba is kérheti. Ezen szállítási formák együttesen a FOXPOST – Packeta Group szállítási lehetőség választásával érhetők el a rendelési folyamatban. Az egyes átvételi pontok egymástól eltérő szolgáltatásokkal rendelkeznek, amelyekről részletes tájékoztatást az adott helyszín kiválasztása során, annak leírásában talál.

Milyen új információkat tartalmaz a FOXPOST által fejlesztett új átvételi pont választó oldal?

  • Az átvételi pontok neve kiegészül az átvételi pont típusával (FOXPOST, Z-BOX, Z-Pont).

  • Ikonok formájában megjelennek az átvételi ponton elérhető fizetési lehetőségek (készpénz, bankkártya, Packeta applikáció, fizetési link).

  • Az átvételi pontokat lehet szűrni az alábbi feltételek szerint:

    • Átvételi pont típusa (FOXPOST, Z-BOX, Z-Pont)

    • Nyitvatartás (Non-stop, szombaton nyitva, vasárnap nyitva)

    • Elérhető szolgáltatások (csomagfeladás és -átvétel, csak csomagfeladás)

    • Fizetési lehetőségek (készpénz, bankkártya, Packeta applikáció, fizetési link)

A szűrési feltételek beállításával a saját igényeinek megfelelően tud átvételi pontot választani. A Z-BOX-okból és a Z-Pontokon a FOXPOST csomagautomatáktól eltérő módon veheti át csomagját, illetve fizetheti ki az utánvétet. Erről részletes tájékoztatást a https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat oldalon, az adott átvételi pontnak megfelelő részben talál.

Csomag átvétele Packeta automatából (Z-BOX-ból):

Ha csomagja Z-BOX-ba érkezett, azt a Packeta applikáció segítségével vagy egy átvételi jelszóval veheti át a kezelőpanel felületén. Amennyiben az applikációs megoldást választja, a Z-BOX-hoz érve kapcsolja be telefonján a Bluetooth és a helymeghatározási szolgáltatást. Nyissa meg az alkalmazást, amely automatikusan párosítja készülékét a Z-BOX-szal, majd kinyitja a csomagját tartalmazó rekeszt is. Ha nem a Packeta applikáció segítségével kívánja átvenni a csomagot, az átvételi értesítőben megkapott jelszót kell megadnia a Z-BOX kezelőpaneljén.

Amennyiben csomagja utánvétes, két lehetőség közül választhat: használhatja az applikációt, vagy az átvételi értesítőben megkapott linken keresztül rendezheti a fizetést. A különböző átvételi pontokon a tárolási idők eltérőek lehetnek.

Csomag átvétele Packeta átvevőhelyen (Z-Ponton):

Ha csomagját egy Packeta átvevőhelyre rendelte, az átvételhez egyszerűen adja meg a jelszót az átvevőhely alkalmazottjának. Amennyiben a csomag utánvétes, az utánvét összegét készpénzben vagy bankkártyával is kiegyenlítheti, függetlenül attól, hogy az adott átvevőhelyen van-e bankkártya terminál. Ha nincs terminál, de érintésmentesen, bankkártyával szeretne fizetni, jelezze ezt az átvevőhely alkalmazottjának, aki egy úgynevezett fizetési linket küld okostelefonjára. Erre a linkre kattintva, ott helyben ki tudja fizetni az összeget.

A Z-Pontokon csomagját 7 naptári napig tárolják, amelyet még két alkalommal, 7-7 nappal lehet meghosszabbítani. Ha a csomaggal kapcsolatban kérdése vagy problémája merül fel, keresse fel az átvételi helynek megfelelő szolgáltató ügyfélszolgálatát.

MPL (Magyar Posta Logisztika):

-        MPL csomagautomata:

o   A csomagautomaták a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhetők. A címzettnek 2 munkanap áll a rendelkezésére, hogy a csomagját a neki megfelelő időpontban átvegye. Az átvételi határidő után az át nem vett küldeményt – a csomagon feltüntetett őrzési időnek megfelelően - beszállítják az automatához tartozó postára, ahol további átvételi lehetőséget biztosítanak a címzett részére.

o   MPL csomagautomatába történő szállítás díja:

rendelés összértéke (Ft)

szállítási díj (Ft)

0-40000

990

40000 felett

ingyenes

 

-        MPL PostaPont:

o   A Partner PostaPontra címzett küldeményeket töltőállomásokon és a Posta partnereinek üzleteiben tudják átvenni a címzettek, közel 300 átvételi helyszínen.

o   MPL PostaPontra történő szállítás díja (bármely rendelési érték esetén): 990 Ft

-        MPL postán maradó:

o   Postára feladott / Postán maradó küldemény esetén a feladott küldemények átvétele a posták teljes nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges!

o   Postán maradó szállítás díja (bármely rendelési érték esetén): 990 Ft

-        Házhozszállítás MPL futárszolgálattal:

o   Címhelyen, vagy csomagtárolási címen történő kézbesítés

o   A házhoz szállított küldeményeknél két alkalommal kísérlik meg a kézbesítést. Ha a címzett az első kísérlet alkalmával nem tudta átvenni a csomagot – a piacon jelenleg egyedüliként - további átvételi lehetőséget biztosítanak a címzetthez legközelebbi postahelyen az 5 vagy 10 munkanapos őrzési idő alatt. A címzett eltérő rendelkezésének hiányában az MPL az őrzési idő lejártával ismételten megkísérli a csomag kézbesítését.

o   MPL házhozszállítás díja (bármely rendelési érték esetén):

A rendelt termékek össztömege (kg)

szállítási díj (Ft)

0-10

1990

10-20

2990

20-40

5990

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton vagy a kézbesítés tényét rögzítő egyéb technikai eszközön írásban jelzett nyilatkozattal azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

Packeta:

A Packeta egy profi csomagküldő hálózat, mely Közép-Európában több tízezer, míg Magyarországon közel 3000 csomagponttal rendelkezik, melyekre gyorsan és kedvező áron szállíttathatja ki a megrendelt terméket. Az elérhető csomagpontok listáját itt tudja megnézni: https://www.packeta.hu/atvevohelyek. Természetesen a Packeta házhozszállítási szolgáltatást is kínál.

A Packeta működése:

·       A szállítási módnál válassza a Packeta-t.

·       Ha átadjuk a csomagját a Packeta-nak, értesítést küldünk Önnek.

·       Amit megérkezik az átvevőhelyre a csomagja, a Packeta SMS-ben és eMail-ben, letöltött app esetén pedig push üzenetben értesíti Önt.

·       Az értesítésben küldött jelszóval vagy packeta appal pedig egyszerűen veheti át csomagját.

A csomag felvételével mást is megbízhat: átvevőhely esetében csak a jelszót kell megosztania a megbízottal, míg app esetében néhány lépésben át is ruházhatja a csomag átvételét.

A csomag státuszának ellenőrzése: Adja meg a csomagszámot az alábbi linken, ami egy Z betűvel kezdődő, kilencjegyű számsor: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search (kiküldik Önnek eMail-ben). Amennyiben pedig regisztrált a packeta appba, csak nyissa meg az alkalmazást és bármikor ellenőrizheti, hogy hol jár a csomagja.

Ha kérdése van Packetán keresztül feladott csomagjával kapcsolatban, hívja a Packeta ügyfélszolgálatát, mely elérhetőségeit itt találja meg: https://www.packeta.hu/kapcsolat.

-        Packeta szállítás csomagautomatába (Z-BOX) vagy átvevőhelyre (Z-Pont):

o   Packeta szállítási díjak Z-Pontra és Z-BOXba történő szállítás esetén:

rendelés összértéke (Ft)

szállítási díj (Ft)

0-40000

990

40000 felett

ingyenes

-        Packeta házhozszállítás:

o   max. 15 kg tömegű rendelés esetén

o   Packeta házhozszállítás díja (bármely rendelési érték esetén):

A rendelt termékek össztömege (kg)

szállítási díj (Ft)

0-5

1990

5-10

2290

10-15

4490

A szállítási díjak forintban értendők, és magukban foglalják a csomagolási költséget, illetve a 27%-os áfát is.

 

14.  E-számla

Az Üzemeltető a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektronikus számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.

15.  Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítási díjat. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben. A rendelet itt érhető el.

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

16.  Jótállás

A webshop nem forgalmaz jótállásköteles termékeket.

17.  Kellékszavatosság

Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.

A szolgáltatott termék hibája esetén az Üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. 

Ön az alábbi kellékszavatossági jogok közül választhat: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül az Ön választása szerinti igény teljesítése lehetetlen, vagy az Eladónak aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem igényli, vagy nem igényelheti, akkor kérheti az ellenszolgáltatás arányos csökkentését, vagy végső esetben elállhat a szerződéstől.

Ön áttérhet egy másik kellékszavatossági jogra is, de ennek költségeit Ön viseli, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy azt az Eladó okozta.

Fogyasztói szerződés esetén, ha a hiba egy éven belül jelentkezik, vélelmezni kell, hogy az már a teljesítéskor fennállt, kivéve, ha e vélelem az áru természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

Az Eladó megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne számára, figyelembe véve az áru hibátlan állapotának értékét és a szerződésszegés súlyosságát.

A Fogyasztó az alábbi esetekben is jogosult a szerződésszegés súlyához igazodva az ellenszolgáltatás arányos csökkentésére vagy az adásvételi szerződés megszüntetésére:

  • Ha az Eladó nem végezte el a kijavítást vagy kicserélést, vagy elvégezte, de nem teljesítette az alábbi feltételeket:
    • Az Eladónak saját költségén kell visszavenni a kicserélt árut.
    • Ha a kijavítás vagy kicserélés olyan áru eltávolítását igényli, amelyet a hiba felismerése előtt már üzembe helyeztek, akkor a kötelezettség magában foglalja a hibás áru eltávolítását, valamint az új vagy javított áru beüzemelését, illetve ezek költségeinek viselését.
  • Ha az Eladó megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét.
  • Ismételt teljesítési hiba esetén, ha az Eladó próbálkozásai ellenére sem vált az áru szerződésszerűvé.
  • Ha a teljesítési hiba olyan súlyos, hogy azonnali árleszállítást vagy a szerződés azonnali megszüntetését indokolja.
  • Ha az Eladó nem vállalta az áru szerződésszerűvé tételét, vagy nyilvánvaló, hogy észszerű időn belül, illetve jelentős érdeksérelem nélkül nem fogja az árut szerződésszerűvé tenni.

Ha a Fogyasztó a hibás teljesítés miatt kívánja megszüntetni a szerződést, az Eladónak kell bizonyítania, hogy a hiba jelentéktelen. A Fogyasztó jogosult a vételár fennmaradó részét visszatartani mindaddig, amíg az Eladó nem tesz eleget a szerződésszerű teljesítésre vonatkozó kötelezettségeinek.

Az általános szabályok szerint az Eladónak saját költségén kell biztosítania a kicserélt áru visszavételét. A kijavítás vagy kicserélés ésszerű határidejét attól a pillanattól kell számítani, amikor a Fogyasztó értesítette a vállalkozást a hibáról. A Fogyasztónak rendelkezésre kell bocsátania az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében.

Az ellenszolgáltatás csökkentésének mértéke arányos, ha az összeg a szerződésszerű teljesítés esetén járó és a ténylegesen kapott áru értékének különbözetével egyezik meg. A Fogyasztó a szerződés megszüntetésére vonatkozó jogát az Eladónak címzett, megszüntetési szándékát kifejező jognyilatkozattal gyakorolhatja.

Ha a hibás teljesítés az adásvételi szerződés alapján szolgáltatott áru egy meghatározott részét érinti, és a szerződés megszüntetésére vonatkozó jog gyakorlásának feltételei fennállnak, a Fogyasztó csak a hibás árura vonatkozóan szüntetheti meg a szerződést, de az ezzel együtt beszerzett egyéb árukra vonatkozóan is megszüntetheti, ha nem elvárható, hogy csak a szerződésnek megfelelő árukat tartsa meg.

Ha a Fogyasztó az adásvételi szerződést részben vagy egészben megszünteti, a következő feltételek érvényesek:

  • A Fogyasztónak az Eladó költségére vissza kell küldenie az érintett árut.
  • Az Eladónak haladéktalanul vissza kell térítenie a vételárat a Fogyasztónak, amint megkapta az árut vagy a visszaküldést igazoló dokumentumot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul bejelenteni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közölt hibának kell tekinteni. Fontos tudni, hogy a szerződés teljesítésétől számított két év elteltével már nem érvényesíthetők a kellékszavatossági jogok.

Az elévülési időbe nem számít bele az az időszak, amely alatt a vevő az árut a kijavítás miatt rendeltetésszerűen nem tudja használni. Az áru kicserélt vagy kijavított része tekintetében az elévülési idő újraindul, ami új hiba esetén is érvényes.

A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy az Árut az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

18.  Termékszavatosság:

Ingó dolog (Áru) hibája esetén Ön - választása szerint - kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Termékszavatossági jogait a termék előállítójával vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártó) szemben gyakorolhatja.

Termékszavatossági igényként Ön kérheti a hibás áru kijavítását vagy kicserélését.

Az áru akkor számít hibásnak, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Ön az Áru gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével ez a jogosultság megszűnik.

Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania, hogy a termékhiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

A gyártó akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • az Árut nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • az Áru hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt az Eladóval szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti.

19.  Panaszkezelés

A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről – ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével – és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és – ha a panaszokat ilyen módon is fogadja – elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Az Üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni az üzemeltető adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

A fogyasztó lakóhelye/tartózkodási helye alapján az alábbi Békéltető Testületekhez fordulhat a fogyasztói jogvita rendezése érdekében:

Budapesti Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Budapest

Elérhetőség:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
Telefonszám: 06-1-488-2131
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Honlap: bekeltet.bkik.hu

Baranya Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Pécs
Illetékességi terület: Baranya vármegye, Somogy vármegye, Tolna vármegye

Elérhetőség:
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
E-mail: info@baranyabekeltetes.hu
Honlap: baranyabekeltetes.hu

   

Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Miskolc
Illetékességi terület: Borsod-Abaúj-Zemplén vármegye, Heves vármegye, Nógrád vármegye

Elérhetőség:
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám: 06-46-501-090
E-mail: bekeltetes@bokik.hu
Honlap: bekeltetes.borsodmegye.hu

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Szeged
Illetékességi terület: Békés vármegye, Bács-Kiskun vármegye, Csongrád-Csanád vármegye

Elérhetőség:
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@cskik.hu
Honlap: bekeltetes-csongrad.hu

   

Fejér Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Székesfehérvár
Illetékességi terület: Fejér vármegye, Komárom-Esztergom vármegye, Veszprém vármegye

Elérhetőség:
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
E-mail: bekeltetes@fmkik.hu
Honlap: www.bekeltetesfejer.hu

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Győr
Illetékességi terület: Győr-Moson-Sopron vármegye, Vas vármegye, Zala vármegye

Elérhetőség:
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Honlap: bekeltetesgyor.hu

   

Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Debrecen
Illetékességi terület: Jász-Nagykun-Szolnok vármegye, Hajdú-Bihar vármegye, Szabolcs-Szatmár-Bereg vármegye

Elérhetőség:
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
E-mail: bekelteto@hbkik.hu
Honlap: hbmbekeltetes.hu

Pest Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: Budapest
Illetékességi terület: Pest Vármegye

Elérhetőség:
Cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. IV/2.
Telefonszám: 06-1-792-7881
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap: 
panaszrendezes.hu

 

20.  Vegyes rendelkezések

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására. A módosítások a weboldalon történő közzététellel lépnek hatályba.

 

Jelen ÁSZF letölthető ide kattintva. 

Keresés